Joyner Lucas - Will (ADHD)

Stream now: orcd.co/will
ADHD Merch: bit.ly/2RDQs0b
Written and Distributed on Tully: bit.ly/2BFcGEV

komentāri

  1. Professor Hulk

    Professor HulkPirms 11 Stundām

    Whoever doesn't like this song has no clue what in the fuck they're doing.

  2. Zac to high

    Zac to highPirms 11 Stundām

    This beat is fvcking 🔥🔥the bar he has is amazing

  3. Mike Haywood

    Mike HaywoodPirms 11 Stundām

    HARD!!

  4. xXx Taylor

    xXx TaylorPirms 11 Stundām

    That was sooo cool.

  5. Jeff Warren

    Jeff WarrenPirms 11 Stundām

    😮Beautiful lyrics,beat sicker than the Corona Virus,and visuals that make u have to smile at least 3 times in awe, make this one of the BEST music videos of all time.Yeah,I said it. BTW The Shark Tale clip was ...OFF THE HOOK.

  6. All timer

    All timerPirms 11 Stundām

    Joyner makes music for intelligent individuals, yup...

  7. Mi View

    Mi ViewPirms 11 Stundām

    Impressed that he didnt use cuss words to make a song. Bet will is impressed.

  8. Tahp

    TahpPirms 11 Stundām

    wow. just wow.

  9. TZ ;D

    TZ ;DPirms 11 Stundām

    THE WAY SMITH KISSED HIS SON IN OLD VIDEOS LOOKED NOTHING LIKE IN THIS VIDEO .... I DONT CARE WHAT ANYBODY SAYS . OH I FORGOT U BOTH IN THE ILLUMINATI :DDDDDDDD

  10. Xono Light

    Xono LightPirms 11 Stundām

    lvgo.info/video/qamqqHaqgLHMeZg.html check this out The beat ,its the same

  11. Cappizzi 808

    Cappizzi 808Pirms 11 Stundām

    BEST RAPPER OUT RIGHT NOW!

  12. Manzo

    ManzoPirms 11 Stundām

    This is my best song ever❤️❤️❤️ I listen to this music like 10 times a day🙏💪🏾

  13. Shavel Huell

    Shavel HuellPirms 11 Stundām

    Lol. Joyner actually looked more like Neil DeGrasse Tyson in the pursuit of happiness shot.

  14. Furious Stylez

    Furious StylezPirms 11 Stundām

    Damn 6.6k ppl either don't lik Lucas r will lol damn I thought it was a dope video n tribute. But if will smith goes with in 3 months they will probably blame u smh

  15. Eternal Darkness

    Eternal DarknessPirms 11 Stundām

    No god damn Ali movie screen time in the music video? Or is it because Will played the role of someone else? Yes Muhammad Ali?!?! 🤔

  16. Motlatsi Raolane

    Motlatsi RaolanePirms 11 Stundām

    🔥🔥🔥🔥

  17. Shyno LegacyTv

    Shyno LegacyTvPirms 11 Stundām

    baaaad

  18. Keith Smith

    Keith SmithPirms 11 Stundām

    People just dont know the creative energy this took ...from the song to the video.. shits dope #fuego

  19. Phinox Ali

    Phinox AliPirms 11 Stundām

    HELLA🔥🔥🔥🔥

  20. NateDidit Beats

    NateDidit BeatsPirms 11 Stundām

    🔥🔥🔥🔥🔥🥶

  21. Cooling Red

    Cooling RedPirms 11 Stundām

    You did this one 🔥🔥🔥🔥

  22. brazon lee

    brazon leePirms 11 Stundām

    So we just not going to talk about the fact that Joyner Lucas said Shark Tales with an s welcome to the Mandela affect Joyner Lucas that's how I remember it to

  23. xSlowPoke33

    xSlowPoke33Pirms 11 Stundām

    *"Me: when someone sees me outside during this quarantine"* <a href="#" class="seekto" data-time="72">1:12</a> #stayhome

  24. Ghost Aloco

    Ghost AlocoPirms 11 Stundām

    🔥🔥🔥🔥🔥

  25. MehKoiter

    MehKoiterPirms 11 Stundām

    A rapper from Pittsburgh named Frzy did a tribute to Will Smith in 2019, both of these are really good. If you wanna watch his its on his instagram.

  26. Illyrian Kerchiku

    Illyrian KerchikuPirms 11 Stundām

    I am missing a DeadShot reference tbh

  27. FMF Sassk026

    FMF Sassk026Pirms 11 Stundām

    Maaad this shit litttttttttttttt

  28. Omari Dore

    Omari DorePirms 11 Stundām

    How can ppl dislike this??????

  29. Andy Goodings

    Andy GoodingsPirms 11 Stundām

    Joyner lucas looks like a rap version of yoel romero

  30. McWaxBlunt

    McWaxBluntPirms 11 Stundām

    Greatest song out rn. Will is a big inspiration too many people. Awesome

  31. TCrob

    TCrobPirms 11 Stundām

    And m&m is gonna cry this song ain't about him.

  32. Daniel Raskai

    Daniel RaskaiPirms 11 Stundām

    He forgot the "Ali Movie in 2001 by Will Smith "

  33. Skull Taker

    Skull TakerPirms 11 Stundām

    “Homies my idol and don’t even know it”

  34. Jason Little

    Jason LittlePirms 11 Stundām

    The dopest tribute I have ever seen in my Life!!! JL is the Goat!!!!

  35. Benjamin From The Tribe of Judah

    Benjamin From The Tribe of JudahPirms 11 Stundām

    Will Smith has done a lot of legendary things in his life and movies and TV shows, but it goes vastly underrated smh...

  36. Alvin Mills

    Alvin MillsPirms 11 Stundām

    Underrated Eminem meets Dave East

  37. Endi Shabani

    Endi ShabaniPirms 11 Stundām

    Joyner was a goat since the beginning just y’all didn’t give him the recognition he deserved but here he is back and i like this new style snd vibe this man gives you chills,anger,happiness and gets you lit trying to rap like him and is just amazing how he turned out to be what he said he would. MUCH RESPECT TO JOYNER.

  38. 7TH 4N4LY5T

    7TH 4N4LY5TPirms 11 Stundām

    In terms of musicality this song is whatever for me, but this is honestly a beautiful and well-written song. I hope Will Smith responds to this in some way. Honour your idols while they live so they might be humbled by their impact on the world.

  39. brainchild8626

    brainchild8626Pirms 11 Stundām

    Wow he actually got Will to do a cameo?...Or THATS SOME BOMB ASS CGI!!!!😂😂😂

  40. Max Power

    Max PowerPirms 11 Stundām

    joyner you are original bro nice song

  41. William Woolhouse

    William WoolhousePirms 11 Stundām

    You killed it period

  42. ScB Evasive

    ScB EvasivePirms 11 Stundām

    I'm upstairs listening to my Will Smith CD

  43. Trisha Moore

    Trisha MoorePirms 12 Stundām

    His flow is cool.. love how he used all of his movies in the song!!!

  44. J. J. Marley

    J. J. MarleyPirms 12 Stundām

    what, no love for *HANCOCK* ?!?! superdope video regardless

  45. Senior Bota

    Senior BotaPirms 12 Stundām

    Damn this nigga is soo creative

  46. Justin Verh

    Justin VerhPirms 12 Stundām

    When he shot the robot it did the NLE Choppa

  47. Ronald Dennis

    Ronald DennisPirms 12 Stundām

    How do y’all dislike this

  48. Wade Ragsdale

    Wade RagsdalePirms 12 Stundām

    Joyner you are my Will Smith 👌

  49. Cotton-EyeJoe

    Cotton-EyeJoePirms 12 Stundām

    Independence Day!!!!! where u at?

  50. PerksFN

    PerksFNPirms 12 Stundām

    <a href="#" class="seekto" data-time="161">2:41</a> • gave me chills, maybe wills next🤭

  51. HONONPASLUI

    HONONPASLUIPirms 12 Stundām

    6,4K dislike ?? WTF !!!!!

  52. Traverse

    TraversePirms 12 Stundām

    I hope you ain't too drunk for the rapture. 💯

  53. Free Real Estate

    Free Real EstatePirms 12 Stundām

    9.9/10 "No Hancock"

  54. Brashawn Williams

    Brashawn WilliamsPirms 12 Stundām

    Just gained a new fan!! 👐🏾🔥💧

  55. naffa 12

    naffa 12Pirms 12 Stundām

    lvgo.info/video/lM52nZuNm6XfiZg.html check my latest kanye West video

  56. Jonko Unnos

    Jonko UnnosPirms 12 Stundām

    he sold his soul

  57. Future Prediction

    Future PredictionPirms 12 Stundām

    Let’s be honest, we all have wanted to be like Will.

  58. Douglasse Rui João

    Douglasse Rui JoãoPirms 12 Stundām

    Esse gajo é muito mau ✌✌😎😍🤓👹

  59. BX SLiMx NY

    BX SLiMx NYPirms 12 Stundām

    “I gotta lead my people to salvation. We ain’t got no time to waste.”

  60. Rohan Sukhraj

    Rohan SukhrajPirms 12 Stundām

    This is AWESOME! Please don't check my channel! (LOCKDOWN SONG)

  61. Xodal

    XodalPirms 12 Stundām

    lvgo.info/video/urSgw6WtdKy4kGk.html

  62. hussain mahdi

    hussain mahdiPirms 12 Stundām

    He is a true Artist

  63. Jessica Holmes

    Jessica HolmesPirms 12 Stundām

    Man: Did I miss something? Curry: Yeah, apparently cash back with Rakuten lvgo.info/video/xMyBtXSloqWvhpg.html

  64. zach cozad

    zach cozadPirms 12 Stundām

    Good shit

  65. DarknuttyAndKilami1

    DarknuttyAndKilami1Pirms 12 Stundām

    Pursuit of Happiness is a Masterpiece! Best Will Smith's Film by far!

  66. hot videos

    hot videosPirms 12 Stundām

    lvgo.info/video/mL12xYOPoM3ZqXY.html My sex video 18+ only ☝️🔥😍

  67. Gacela Garcia

    Gacela GarciaPirms 12 Stundām

    congratulations genius song.....Dope I love every word of it.

  68. Ndip Gaston

    Ndip GastonPirms 12 Stundām

    I am in Cameroon in central Africa. I am so so inspired by Will Smith.

  69. Tamanika Hill

    Tamanika HillPirms 12 Stundām

    Joyner did it again!!!!!👊👊👊

  70. UNDEAD Prod.

    UNDEAD Prod.Pirms 12 Stundām

    He forgot about Hancock😭

  71. Urukundo Angelo

    Urukundo AngeloPirms 12 Stundām

    The beard changing, nice detail

  72. UCMYEVO

    UCMYEVOPirms 12 Stundām

    Uncle Phill (Will remix) - Joyner Lucas ft. Will Smith, up next. Yeah I said it! 💪🏼💯 #JoynerLucas #barz #heavy

  73. Think Blue68

    Think Blue68Pirms 12 Stundām

    Give them atoast,well there still. ALIVE). 😬 Still with u K.O.B.E!!🙏

  74. Jessica Thomas

    Jessica ThomasPirms 12 Stundām

    The Fucking GOAT!!! Aye I Haven't Been Disappointed By Joyner Yet

  75. Random Juansense

    Random JuansensePirms 12 Stundām

    Thank you.... just thank you for this masterpiece.

  76. Henry Joseyjr

    Henry JoseyjrPirms 12 Stundām

    🔥🔥🔥🔥🔥 #CrankLucas break

  77. Clemens K

    Clemens KPirms 12 Stundām

    Beat slaps

  78. Krystle Pearson

    Krystle PearsonPirms 12 Stundām

    Very creative 🙂

  79. D'shawn Cherry

    D'shawn CherryPirms 12 Stundām

    Now this what i call paying homage. You deserve it Mr. Will Smith. My childhood wouldn't be the same without you!!!

  80. solitarymaninblack

    solitarymaninblackPirms 12 Stundām

    Get the song here amzn.to/2UDlQeU